((فرانسوا ولتر))

من دشمن تو و باورهاي تو هستم، اما آماده ام در راه آزادي باورهايت، جان خود را فدا كنم.

۱۳۹۴ تیر ۱۲, جمعه

سرکوب هنرمندان در جمهوری اسلامی

سرکوب هنرمندان در جمهوری اسلامی !


    این مقاله گفته های جوانانی پر استعداد می باشد که متأسفانه جمهوری اسلامی ایران آنها را شیطان پرست یا مجرم می شناسد .
جوانان ایرانی پر انرژی و پر استعداد که محکوم به سیاست های جمهوری اسلامی می باشند سیاست ها و قانون هایی مضحک و اجباری که شور و نشاط زندگی ، طعم آزادی و پیشرفت را از آنان به زور چوب و چماق ، شکنجه و یا بستن سالن های رقص و استدیو های زیر زمینی و جریمه های سنگین و... گرفته است .
دختر و پسرانی که با صدا و زبان موسیقی معنای زندگی برایشان نمایان می شود اما مجبور به گوش کردن فتواهای آخوند های بر منبر می شوند ، رقصنده هایی پر انرژی که سالن های ورزشیشان تبدیل به نوحه خانی و مراسم های بسیجیان می شود و با کوچکترین اعتراض آنها را سرکوب می کنند .
این بار می خواهم با کمی تفاوت بخشی از جامعه را بصورت زره بینی به موضوع خواسته های جوانان و عکس العمل نادانان دولت به دست جمهوری اسلامی بپردازم ، به خواسته های جوانان ، حق جامعه ی جوانان و مشکلات آنان در جمهوری اسلامی که این خواسته ها را گناه یا جرم می شناسند . 
    "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از جنایتکار ترین و خیانتگر به حفوق جوانان ایران می باشد کسی که هنرمندان را بی ارزش می داند و به گفته ی وی این گروه های زیرزمینی حتی در غرب هم نباید مجوز بگیرند ! کسی که موسیقی و زبان زنده را حرام و هنرمندان را مجرم می شمارد برای مثال: ویدیوی "هپی" و یا یا تخریب استدیو ها با وجودی که این جوانان تمام وسایل را با شور و شوق با پول خود و سختی تهیه و درست می کنند با توجه به کمبود و گرانی وسایل موسیقی جای تأسف است که براحتی آنها را تخریب می کنند .
به گفته ی رهبر جمهوری اسلامی این خوانندگان شیطان پرست و یا برای غرب کار می کنند تا شریعت را از بین ببرند و باید ریشه کن شوند ! 
    من خود به عنوان جوانی از جامعه از برای وجود همچین رهبری تأسف می خورم چرا که ولی فقیه ای که تمام شادی ها را شیطانی و از خوش حالی مردم رعب و وحشت دارد و یا با توجه به گفته های جانشین فرمانده ناجا این هنرمندان زیر زمینی را مجرم می شمارد و موسیقی زیر زمینی را بی ارزش می داند اما به وضوح می توان دید طرفدارهای زیرزمینی چند برابر خوانندگان مجاز می باشند می توان فهمید لیاقت و صلاحیت این پست و مقام ها  را این خون خواران جمهوری اسلامی ندارند .
این حق یک جامعه است که هنر در آن جریان داشته باشد هنری که زبان عشق می باشد هنری که می شود با آن فرهنگ سازی کرد ، خواسته ی هنرمندان زیرزمینی تخریب یک حکومت نیست خواسته ی آنان فراهم کردن شادی جوانان است خواسته ی آنان نشان دادن سختی زندگی مردم به حکومت است و حتی فرهنگ سازی .
رهبر جامعه ای که فرنگ درست زندگی کردن و آزاد زندگی کردن را فرهنگی اشتباه و غربی می داند مسلما جرم خوانندگان را ترویج شیطان پرستی یا فرهنگ غربی میشمارد چرا که اینچنین نیست خواسته ی خوانندگان آزادانه کار کردن است آزادانه سخن گفتن است یا رقصنده هایی که حق تمرین را از آنان سلب می کنند و یا برای زنان حرام و ممنوع می کنند و حتی حق ورود به استادیوم ها و مسابقات را از آنان گرفته اند.
   رقصنده های هیپ هاپی که با تلاش فراوان مسابقات را پشت سر می گذرانند ولی برای مراحل بعد اجازه ی خروج کشور را به آنها نمی دهند و جای پیشرفت را بر آنان بسته اند یا تمرین هایی که تعطیل می شود به دلیل ماه رمضان و یا بر هم ریختن مسابقات کشوری به دست نیروی بسیج .
   این زندگی هنرمندان و ورزشکارانی که در سرکوب به سر می برند با توجه به این که هیچ حمایتی از آن ها نمی شود بلکه حق آنها را صلب و آنها را مجرم می شمارند و به وضوح می توان دید که این عکس العمل ها نشانه ی هراس رژیم دیکتاتوری اسلامی ایران است اما باید توجه داشت سرکوب شادی جوانان سبب زیر زمینی شدن آنها و افزایش اعتیاد می شود. گفته های من بخشی کوچکی از مشکلات جوانان ایران می باشد و امیدوارم که به زودی حاکمیت این خون خوار ها از بین برود .

هیچ نظری موجود نیست: