((فرانسوا ولتر))

من دشمن تو و باورهاي تو هستم، اما آماده ام در راه آزادي باورهايت، جان خود را فدا كنم.

۱۳۹۵ تیر ۴, جمعه

مبارزه با مواد مخدر و جمهوری اسلامی

مواد مخدر
دوای بی درمان و خانمان سوز بسیاری از مردم جهان
در این مقاله گرچه کوچک اما با خاطراتی تلخ و بزرگ برای اینجانب اشاره ی خواهم داشت به این موضوع بسیار مهم که در این روز های سخت و نا بسامان زندگی مردم ایران برای بعضی ها مسکن درد هایشان و برای بعضی ها نیز قاتل نزدیکانشان .
مطب را از این جا شروع کنم کودکی ۱۲ساله بودم هنوز چشم و گوشم باز نشده بود و طمع تلخ زندگی محدود را در ایران نچشیده بودم .
در آن دوران سخت زندگی که برای پدر و مادرم به وجود آمده بود یادم می آید پدرم شروع به سیگار کشیدن کردن . پدرم ...
پدری که مهربان و دوست داشتنی کسی بود که در تمام طول زندگی ام شناخته بودم . در آن دوران با دوندگی های بسیاری که خانواده ی من می کرد با ز هم کم رو به روی مشکلات کم می آوردیم .
روز به روز بر سختی هایمان افزوده می شد و پدرم آن مرد پر سر و صدا ِ آن مردی که شادی را به بین ما می آورد سکوتی او را فرا گرفته بود و بعد از چند وقت پرخاشگری  های او زیاد شد . من که سن کمی داشتم همیشه ناراحت می شدم . اما غافل از همه چیز..
روزی مادرم مرا به گوشه ای کشید و درباره ی پدرم با اشک و ناله با من صحبتش را آغاز کرد در نهایت به این که پدرم معتاد به تریاک شده بود را فهمیدم .
زندگی شاد و آسایش خانواده مان پایانی گرفت .
پدرم حدود ۱ چهارم حقوقش خرج موادش می شد ِ‌هر روز طمع خانواده بر من تلخ تر ..
برادرم مدرسه اش را رها کرد و به کار مشغول شد این داستان تا جایی ادامه پیدا کرد که مادرم خواتستار طلاق شد اما پرم راضی نبود و طبق قوانین جمهوری اسلامی اگر مرد قول نکند طلاق صورت نمی گیرد . این رویداد ها تمامی نداشت کودکی و نو جوانی من پر از استرس و سخت می گذشت اعتیاد پدرم علنی شده بود و در روز های آخر تریاک نمی کشید و می خورد . تا این بعد از ۴ سال توانستیم او را قانع کنیم که ترک کند او ۲ سال پاکی داشت و بعد از دو سال پاکی فوت کرد .
دکتر های متعددی و مخارج زیادی کردیم با کمک عمو ها و افوام اما مریضیش او را از پای در آورد . دکتر های دلیل مرگش را خوردن تریاک می دانستن چرا که در تریاک موادی وجود دارد که اگر به شکل کشیدن مصرف نشود و خورده شود آن مواد به آرامی شروع به از بین بردن تمامی عصب های بدن کرده و در عرض ۱ سال مریض را از پای در می آورد .
این حقیقتی تلخ از بی پدر شدن من و دشمن خانواده های تمامی ایرانانی می باشد که امروزه دچار اعتیاد شده اند .
همان طور که می دانیم بیشتر رسانه ها اشاره به این داند که مواد های مخدر به دست سپاه پاسداران وارد خاک می شود و این یک حقیقتی است که روشن است .
به تکرار اشاره می کنم به دوستی که در شیراز از من بزرگ تر بود . این جوان ۲۱ ساله که برای یکی از خلاف کارهای شهر کار می کرد مواد پخش می کرد و با روزانه تا شبی ۷۰ هزار تومان نیز در آمد داشت .
با توجه به نزدیکی که به این دوست داشتم توانسم بفمم که داستان از چه قرار است . جالب است کاسب های مشروبات الکلی را دستگیر و اعدام می کنند اما مواد مخدری ها را چطور ؟‌
این مستند بر این است کسانی که مواد مخدر می فروشند پلیس نیروزی انتظامی یا همان کلانتری محل از این خلاف کاران پولی ریافت و اجازه کار آزادانه به آن می دهند و اگر پول تایین شده را به کلانتری ندهند سری توقیف می شوند . من خودم با چشمات خودم بار ها دیدم خلافکار در حال فروش مواد و پلیس آسوده از کنارش رد می شود .
مواد مخدر را جمهوری اسلامی به بهترین نحو به خون جوانان ما تزریق می کند چرا که بهترین شیوه برای خاموش نگه داشتن جوانان می باشد . از سوی دیگر جلوی مشروبات را گرفته و مواد مخدر را آزاد می کند و دلیل مستندی بر این که مشروبات الکلی قیمت بسیار بالا تری از مواد مخدر دارد .
این ها تمامی دلایلی می باشد که می شود جمهوری اسلامی را به نابود سازی مردم ایران محکوم کرد .
این دست نوشته ی کوچک شاید بتواند کمکی کرده باشد به کسانی که هنوز در خاموشی به سر می برند و جلوی مواد مخدر را بگیرند .


هیچ نظری موجود نیست: